Pagina's

donderdag 27 december 2012

Oops, I did it again.

Hi, ladies! <3 Ik hoop dat jullie allen in gezonde staat verkeren en voor degene die het vieren, hoop ik dat jullie fijne Kerstdagen achter de rug hebben! Het is voor mij ook een drukke periode geweest. Dat hebben jullie, spijtig genoeg, kunnen merken aan mijn blogposts. Hihi, mijn oprechte excuses daarvoor! Soms wens ik om gewoon even de Wereld op pauze te zetten, om dan toch nog een posts te kunnen schrijven. Frappant hoe druk we altijd bezig zijn met alles én we gewoonweg onze rust vergeten. Ik link het bloggen aan mijn rust. Kan mijn rust vinden in het schrijven van teksten en/of lezen van boeken. <3 Ook kan ik mijn rust vinden in het eten, haha. Ken je dat? Dan heb je heerlijk gegeten en dan begint de strijd om je oogleden open te houden. Ik ben stiekem eigenlijk een afstammeling van Snorlax.. - Do you ever think, perhaps, there's more to life than eating? You mean like, sleeping? - Exactly!

 
 Terwijl ik dit typ, geniet ik van overheerlijke Vietnamese loempia's.. Eet je mee? XOXO 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten