Pagina's

vrijdag 14 december 2012

Glossybox December!

En de Glossybox van December is weer binnen! Toen vanmiddag de postbode aanbelde, had ik eigenlijk een ander pakketje verwacht. Naar mijn gevoel heb ik gisteren nog gepost over de Glossybox van November.. Wat gaat de tijd toch snel. Met dit soort kleine dingen besef je hoe snel de tijd eigenlijk gaat. Of nou.. Eigenlijk verwoord ik het verkeerd. Tijd is tijd. Dat verandert niet. Wij daarentegen.. Wij gaan te snel. Wij gaan met stappen vooruit. Wat is het leven toch ingewikkeld, hihi. - Hey hey,  is dit soms een post met een filosofische kijk op het leven? Of gaan we de Glossybox van December uitpakken. Nou euh.. Ik denk toch echt dat het een filosofische *EEEHH* Wrong answer. De Glossybox natuurlijk! Ik heb uitgekeken naar deze Glossybox, omdat ik eigenlijk stiekem wel wat extra's had verwacht met deze feestdagen.. Nou, eens kijken of mijn verwachtingen voldaan zijn..

Het eerste wat mij eigenlijk meteen op viel was, dat deze Glossybox, integenstelling tot de vorige Glossyboxes niet ROZE is! Een mooie zilvergrijze doos vol fullsize producten, mag ik hopen. <3



Er zit nu ook een leuk tijdschrift bij: De Glossy Mag. Dit tijdschrift bevat de nieuwste trends, de absolute musthaves en de leukste accessoires voor de Feestdagen



Zo op het oog een leuke box met redelijk veel fullsizes producten.





Een kortingsbon... Daar zeggen we geen nee tegen!
 

 


 

OPI Shatter Coat - Deze Shatter Coat geeft elke droge lak een trendy mat craquelé effect. Wat dus betekent dat je nagels en heel mat en droog uit zien, wat er super stoer uit ziet. Hier ben ik dus echt wel tevreden mee! €13,95 - fullsize

 

Glossybox Blusher - Mijn favoriete make-up product is zoals ik wel vaker aangeef: De Blush <3. Geniale uitvinding is het. Een mooi en fijn poedertje om wat kleur in het gezicht aan te brengen. Nou ben ik zelf helemaal weg van de Tweed Rose blush van Chanel *klik* en zal ik niet gauw van blush veranderen. Wel heb ik deze blush even voor jullie uitgetest en moet ik bekennen dat ik het een mooie blush vind. Een ultrafijne poeder die zorgt voor een gezonde glow! €12,90 - fullsize

 

Molton Brown - Gingerlily Moisture Bath & Showergel: Een exotische reinig om de huid mee te verwennen. De bad- en douchegel verzacht en hydrateert de huid. Een hele fijne en zoete geur. Om de minuut pak ik het flesje om de diepe geur weer in me op te nemen. <3 €22,35 - 300 ml


 

Cosline Concealer: Deze concealer is perfect voor het wegwerken van oneffenheden en uitermate geschikt voor de dunne huid onder de ogen. Ik heb 'm meteen uitgetest voor jullie en ben zeer onder de indruk. Het is geen vloeibare concealer en wat het dus makkelijk maakt om 'm aan te brengen. Ik was toevallig opzoek naar een nieuwe en goede concealer en TADA! Thanks, Glossybox. Dit is echt een aanrader, want er was niks meer te zien van mijn vermoeidheid. Hihi <3. €9,00 - fullsize.

 

Yves Rocher Volume Mascara: Deze mascara belooft zoals vele andere mascara's voor een intense en verleidelijke blik. Ik moet bekennen dat ik het een hele fijne mascara vind! Klontert niet en heeft een heel fijn en dun borsteltje! €17,90 - fullsize

 

Kérastase - Elixir Ultime: Een product dat mij bekend voor komt. Een product dat mijn kapper altijd gebruikt. Elixir Ultime bestaat uit een mix van vier uitzonderlijke olïën en zorgt ervoor dat je haren heel fijn en zacht aanvoelen en tegerlijktijd stralen. De (goede) werking is vergelijkbaar met Bio Silk. €37,10 - 125 ml

 

And last, but not least.. Een zuurstokje! Toch nog even dat FOG er tussen proppen!  Ik heb uitgekeken naar deze Glossybox en wat een leuke samenstelling is het! Ik heb aan ieder product wat en ben er hartstikke blij mee. Ben jij nou ook benieuwd naar de Glossybox? En wil jij ook de Glossybox maandelijks ontvangen klik dan hier! Ik kijk weer uit naar de Glossybox van Januari. Een nieuwjaar box zal vast ook niet al te min zijn.. <3

2 opmerkingen:

  1. Wow fullsize een concealer en mascara!? wat gaaf.. waarom heb ik nou weer de beautybox genomen :( denk dat ik hem maar om ga ruilen voor de glossybox!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag, Eline! Ja, ik trof echt twee fullsizes producten waar ik super tevreden mee ben! Ik gebruik ze nu dagelijks en met name de concealer is echt perfect! Ik ben niet bekend met de Beautybox, maar de Glossybox kan ik je zeker aanraden! xoxo

      Verwijderen