Pagina's

zondag 25 november 2012

Glossybox November!

*Ding Dong* .. 'Ugh, ik heb echt totaal geen zin om op te staan' is wat ik dacht.. Na veel moeite sprong ik toch mijn bed uit om te kijken wie er aanbelde. En ik zag het meteen! Een grijs pakketje: De Glossybox! *HAAAAH* Ik holde naar de voordeur en struikelde net niet over mijn iets te grote pyjama broek. Ik nam het pakketje aan en opende 'm meteen. Trof wederom een roze box aan, 'Weer roze?'.. Hmm, nevermind. Zolang de inhoud maar anders is én dat was het! Eens kijken wat de Glossybox deze maand voor me verzameld heeft!




 

Bij het openen van het papier trof ik een kortingsbon van de Sabon. Mijn favoriete zeepwinkel <3.




 

Sabon Handcrème: Een heerlijke lichte en zoete Patchouli/Lavender/Vanilla crème die de handen voelbaar verzorgt en geen vettig laagje achterlaat. Trekt direct in en is geschikt voor ieder huidtype. Ik heb 'm direct uitgetest en mijn handen voelen onwijs zacht aan. Ideaal met dit weer, dat het gemunt heeft op ons mooie huidje. Tevens blijft de zoete geur van de handcrème onwijs lang zitten. Fullsize - €11,95

 

Anatomicals Deep Cleaning Mask: Een diepreinnigend moddermasker voor het gezicht. Een masker dat de poriën reinigt en voor een fris en stralend gezicht zorgt. Ruikt onwijs lekker en is spotgoedkoop! Fullsize - €1,95

 

Redken Rough Paste 12: Een stylingspasta die ideaal is voor het creëren van een wilde en ruige look. Persoonlijk ben ik niet weg van haarproducten en is dit product helaas niet voor mij weggelegd. Voor mijn haar heb ik slechts een product nodig: Bio Silk. KLIK!  

 

Hannah - 24 hour Skin Balancing Crème: Een crème die dient als rijke conditioner voor de huid. De zijdezachte formule zorgt ervoor dat de huid gevoed wordt, hydratatie ondervindt en beschermd wordt. Dit crème is gemaakt op basis van natuurlijke oliën en Vitamine E. Tevens geeft de crème een mooie natuurlijke glans. Ook deze crème is geschikt voor ieder huidtype. Fullsize - €9,-


 

Zoeva Pureglam Pigment: Een oogschaduw poeder van pure minerale pigmenten. Geeft op magische wijze een accentuatie aan de ogen. Ik vind het een prachtige kleur, omdat ik weg ben van bruine/nude tinten op de oogleden. Ik lig op dit moment heerlijk en knus in mijn bedje, ik zal morgen deze poeder uittesten samen met de onderstaande Fashion Eye-liner en zo ook een voorbeeld posten. Fullsize - €3,80

 

Fashion Make-Up Eyeliner: Een liquid eyeliner met een stevig kwastje. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een kwastje met haartjes. Wat ik wel een pluspunt waardig vind, is dat de eyeliner pikzwart is en fijn om in de hand te hebben. Zoals je hierboven kon lezen volgt er nog een voorbeeld foto! Fullsize - €5,-

Dit was het dan weer. Ik vond het wederom een fijne Glossybox, op de stylingspasta na, maar dat komt omdat ik er vrij weinig aan heb. Heerlijk om zo weer kennis te maken met producten waar ik degelijk wat aan heb. Ik kijk nu alweer uit naar de December box, die volgens mij een leuk New Year tintje zal hebben! - Wacht vol smacht af op de rinkelende deurbel..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten