Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Vandaag in Vandaag..

Zo hebben we gisteren op spontane wijze afgesproken om ons Vandaag lekker vol te proppen in het kolossale restaurant: Vandaag te Utrecht. Een arrangement dat bestaat uit 3 uur lang vrijblijvend eten én drinken. Wat kan de blogsschrijfster van FOG zich nog meer wensen? Dacht het al.. Nothing! Het was bomvol, maar tegelijkertijd hing er een onwijs gezellige sfeer rond. Een absolute aanrader dus!

Impression:


 

Als je zo wordt verwelkomt, dan weet je dat het veelbelovend is!

 

 Sushi.. Je moet er van houden én als je dat doet, dan is het overheerlijk. <3
 

Pasta a la Sally


Een overheerlijke wok. Black Chili Chicken <3. Ik hoef jullie natuurlijk niet uit te leggen dat ik wel redelijk vol zat na dit gerecht.. Een kleine break was daarom ook van toepassing:


Marokkaanse munt thee met wat zoets hebben zo de tijd wel laten doortikken, want het was zo ver. We zaten vol, we konden niet meer. En dan geldt er 1 regel: "It doesn't matter how stuffed I'm.. I can always make room in my stomach for THE dessert." - "Oh YES, we can!"

 


 

 
 

Ik moest hier eigenlijk wel om lachen.. We hebben alles op kunnen krijgen, waar het gebleven is? I really don't know, haha. Kortom.. Een geweldige avond met mijn lieve vriendinnen, die me achter af ook nog heel leuk hebben weten te verrassen met een ietwat te laat verjaardagscadeau, haha. Daar ben je vriendinnen voor, <3. Ben vermoeid van al dat eten hihi, maar ben niet te stoppen. Motto is en blijft: Food Over Guys. I think it's time to go to bed. Goodnight, people! xoxo Sally


Geen opmerkingen:

Een reactie posten