Pagina's

maandag 8 oktober 2012

The Halloween Special PLL episode!

Ik, en ik zal vast niet de enige zijn, kan het nog steeds niet bevatten.. Toby? A? What a mindfuck.. Oh, oeps. Voor degene die niet weten waar ik het over heb.. Ik heb het over de geweldige serie: Pretty Little Liars. Een serie die mij in ieder geval iedere dinsdagavond niet ontgaat.. Een serie als die een break heeft, ik me af vraag wat voor zin het leven nog heeft? De leukste en spannendste meidenserie <3. Mocht je nog geen PLL volger zijn, treuzel dan niet en bekijk de afleveringen op http://www.couchtuner.com/pretty-little-liars/. En voor de liefhebbers heb ik geweldig nieuws. We kunnen PLL vanaf 23 oktober gewoon weer toevoegen aan onze dinsdagavond! Met een speciale Halloween aflevering zal PLL weer van start gaan. Ik ben zo benieuwd naar de vele verrassingen die ons nog te wachten staan.. Nog even doorbijten en we kunnen weer van dinsdag tot dinsdag leven. Hihi, xoxo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten