Pagina's

dinsdag 9 oktober 2012

Roses are Red..

De één werkt in een schoenenwinkel, de ander in een restaurant, nog een ander als automonteur en ik werk op bruiloften.. Zo is er voor ieder wat wils. Ik werk voornamelijk op Marokkaanse bruiloften en deze vinden meestal plaats in het weekend. Dan weten jullie vanaf nu ook waarom ik dan geen tijd heb om een leuk artikeltje neer te schrijven, maar ik zal ten alle tijden mijn best blijven doen! Keep that in mind, hihi. Anyway.. Back to work.. Ik kan het eigenlijk geen 'werk' noemen, zo ervaar ik het namelijk totaal niet. We hebben een team dat bestaat uit goede vriendinnen.. Bedenk zelf eens.. Een geweldig team gepaard met een gezellig sfeertje, super leuk muziek en heerlijk ETEN.. Inderdaad. Dat dacht ik al. Geweldige gedachte.. Hoe ziet zo'n 'werk' dagje er uit voor mij? We zorgen ervoor dat alles tip top verloopt; We toveren iedere locatie om met de oogstrelende decoratie. De gasten kunnen rekenen op een goede service en een heerlijk delicatesse. En hetgeen waar het natuurlijk om draait, is dat alles verloopt naar wens van het bruidspaar, opdat wij ook onze bijdrage hebben geleverd aan de mooiste dag van hun leven. Dit alles bij elkaar opgeteld geeft mij de zekerheid om met volle overtuiging te zeggen dat de Marokkaanse bruiloften behoren tot één van de geweldigste feesten die je je maar kan bedenken. Mocht je benieuwd zijn naar hoe dat allemaal in elkaar zit zo'n Marokkaanse bruiloft.. Wacht dan nog even geduldig mijn uitnodigingskaartje af en je zult het van dichtbij ervaren, hihi! 

Impression:








Hier krijg je trouwkriebels van.. Niet waar? Dit zijn enkele voorbeelden van een super geslaagde bruiloft. In het vervolg zal ik de verschillende impressies met jullie delen, houd mijn blog daarom in de gaten!

Ben jij of ken jij iemand die hard op zoek is naar een representatieve catering die kwaliteit, service, decoratie en een overheerlijk delicatesse goed weet na te komen? Dan verwijs ik je hoogst persoonlijk door naar Ameny Catering! Klasse en smaak! Uw gelegenheid, onze taak!
 
Contact gegevens Ameny Catering:
Adres: Maashavenkade 29, 3072 ES Rotterdam
Telefoon: 06 41577615

Geen opmerkingen:

Een reactie posten