Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

I AM NIKON.

Yeah, ben eindelijk in het bezit van een geweldige momentenvastlegger.. Euh.. Heb zojuist geheel onbewust, een heel nieuw woord weten samen te stellen..Never mind. Ik heb altijd interesse getoond voor fotografie, heb er alleen nooit wat mee gedaan.. Nu 20 jaar geleefd te hebben, ben ik er toch achtergekomen dat mijn interesse voor fotografie niet verwaterd is.. D.m.v. een cursus zal ik mijn fototechnieken verbeteren en wellicht uitbloeien tot een superieure fotografe. Hihi. Met mijn gloednieuwe camera zal ik ieder moment voor jullie vast leggen. Ieder moment? Oke oke, niet ieder moment, maar wel heel veel en vooral de leuke momenten. Zodat jullie geen enkel moment in mijn leven zullen missen.. En niet te vergeten natuurlijk, al het mooie eten waar ik mee in aanraking kom.. Ik merk nu al dat ik onwijs gehecht ben geraakt aan mijn nieuwe liefde, het zet toch de mooie momenten in je leven vast. Bedenk zelf maar.. Een huwelijk zonder huwelijksfoto's? Daar doe je het niet voor! Je wilt uiteraard iets hebben om naar terug te kijken.. Of wanneer je een dierbaren bent verloren.. Het enige wat overblijft zijn de herinneringen en de foto's. Een moment opname, iets wat je achteraf altijd zult koesteren..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten