Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Great prospect!

Ik wil nog een keer goed gaan winkelen alvorens ik mijn geliefd Kikkerlandje verlaat. Zoals je in mijn vorige post: October Wishlist kon zien ben ik al aardig op dreef. Ik heb de afgelopen periode niks anders gedaan dan winkelen en nergens anders dan bij de ZARA. Winkelen is iets wat me intens goed doet voelen en dat zal vast niet alleen bij mij het geval zijn. Je zelf verblijden met een nieuw aankoop, er bestaat geloof ik geen fijner gevoel.. Op dat hapje van een overheerlijk chocolade muffin na. Hihi.


MAAR.. Mijn vooruitzicht heeft meer te bieden.. Over een week mag ik, na er jaren enkel van gedroomd te hebben, nu eindelijk een show van Najib Amhali bijwonen! Zijn shows waren continu meteen uit verkocht, maar dit keer is het ons gelukt. We hebben de kaartjes weten te bemachtigen en ben super blij mee! Ik heb er werkelijk waar een jaar naar uitgekeken, zo snel waren we er bij! Ik zal na de show een review schrijven over zijn spetterende show: Alles komt goed!

  
MAAR.. Wie zegt dat ik klaar ben? Ik heb nog helemaal niet klaar. Ik mag namelijk over precies twee weken  nog genieten van de warme temperaturen in Marokko. Een beter vooruitzicht kan ik me momenteel niet bedenken. Ik ga op reis en neem mee: Mijn lieve vader, een goed humeur, mijn kleding en mijn camera. Tijdens mijn trip in Marruecos zal ik jullie op de hoogte houden van al het moois in Marokko en treur niet, ook jullie zullen een beeld krijgen, want mijn camera gaat natuurlijk mee! Zo ervaren jullie toch ook een beetje dat vakantiegevoel samen met mij! Hihi. xoxo Sally

Geen opmerkingen:

Een reactie posten