Pagina's

zondag 30 september 2012

Wool - Green - Leather

Het feit dat we als vrouw zijnde onze geweldige outfits moeten verbergen onder een winterjas is voor de meesten al een kwellende gedachte.. Laten we dan ook nog eens problemen hebben met het vinden van de perfecte winterjas.. Zo dacht ik een maand geleden de ULTIEME winterjas gevonden te hebben.. Niets bleek minder waar te zijn. Tot mijn grote schrik werden de jassen massaal uit de winkels gehaald vanwege een of ander fabrieksfout. Met grote teleurstelling startte ik een nieuwe zoektocht naar DE winterjas. Met uiteindelijk een geruststellend resultaat. The Green Parka is weer helemaal terug! Een stoere jas die je als vrouw zijnde heel classy kunt combineren met vele vrouwelijke invloeden.

Inspiration:

 



En zo blijkt ook maar weer dat oude liefde niet roest.. De jas die ik een maand geleden op het oog had, en zowel een Classy als een Stoere uitstraling bezit, is op de een of ander manier weer terug de winkels in getoverd. En dan heb ik het over deze jas van de ZARA:


Ik ben voorlopig wel voorzien van winterjassen. Heb jij al jouw ultieme winterjas gevonden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten